به گزارش ایرنا سردار علی قاسمی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان اظهار کرد: دشمن هرگز ما را راحت نمی گذارد و هر روز فتنه های جدیدی را علیه ما طراحی می کند.
وی گفت: با آگاهی و بصیریت مردم این فتنه جدید دشمنان نیز مانند فتنه های قبل خنثی خواهد شد و باید از طرفی همه مسئولان با تمام توان و براساس ظرفیت های مختلف کشور خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: تاکنون آمریکا در طراحی نقشه های خود در منطقه شکست خورده و ایران اسلامی را عامل تمام شکست های خود می داند و هدفی جزو براندازی نظام ندارد.
وی با بیان اینکه تاکنون برای حفظ و پیشرفت انقلاب و نظام خون های زیادی را تقدیم کرده ایم گفت: باید ارزش های و آموزه های دفاع مقدس در جامعه پیاده سازی شود.
سردار قاسمی با تاکید بر اینکه تجمع کنندگان از خط قرمزهای نظام و انقلاب عبور نکنند گفت: اگر این خط قرمزها در تجمع ها زیر پا گذاشته شود، کوتاه نخواهیم آمد.
وی افزود: هم اکنون مردم مشکلات زیادی دارند و علیرغم اینکه باید به محرومان بیشتر رسیدگی می کردیم، کمتر رسیدگی کرده ایم و در برخی بخش ها قانون حامی مستضعفان و مردم نیست که باید قوانین اصلاح شود.
وی بیان کرد: دشمن با تمام برنامه‌ریزی ها و صرف هزینه های سنگین اوضاع کشور را در مناطق مختلف رصد می کند، مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی زیادی در کشور داریم که امروز دشمن با سوء استفاده از این مشکلات به دنبال فتنه جدیدی است.
فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی گفت: دشمن با راه اندازی و گسترش شبکه های اجتماعی در دورترین نقاط روستایی به دنبال این بود که بتواند اوضاع کشور را به آسانی رصد کند و برای جوان ما در دورترین نقاط پیام بفرستد و او را گمراه کند.
وی بیان کرد: متاسفانه در برخی کلانشهرها افرادی اموال عمومی را تخریب و با سردادن برخی شعارها خط قرمز نظام و انقلاب را زیر پا گذاشتند و ما تا جایی با این تجمعات همراه هستیم که از خط قرمزهای مختلف انقلاب و نظام عبور نکنند.
سردار قاسمی گفت: خواسته های به حق مردم از طریق قانون و دستگاه های اجرایی پیگیری شود.
وی اضافه کرد: قدرت سپاه در عرصه های نظامی، دفاعی و مادی برگرفته از حمایت مردم از این نهاد ارزشی و قدرت معنوی سپاه برگرفته از ارزش های اسلام است.
وی نیروی انسانی انقلابی، مخلص و متعهد را سرمایه اصلی سپاه دانست و گفت: نیروی مخلص و ایثارگر در بحران ها می تواند به خوبی از نظام دفاع کند که تاکنون نیروی های سپاه به خوبی این را در بحران های مختلف به اثبات رسانده اند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: رسالت اصلی سپاه همراهی و رفع موانع انقلاب است و باید این مجموعه برای انجام رسالت خود سراغ خطرها، آسیب ها و مشکلات مختلف برود.
وی محرومیت زدایی را یکی از ماموریت های سپاه ذکر کرد و گفت: هم اکنون طرح محرومیت زدایی در 6 دهستان استان در حال اجراست و تاکنون طرح های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خوبی در این دهستان ها اجرا شده است.
سردار قاسمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در هشت سال گذشته موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند اضافه کرد: برای تحقق این موضوع اقداماتی از سوی دستگاه های مختلف انجام شده ولی کافی نیست.
وی گفت: اگر در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی مردم و مسئولان با تمام توان تلاش می کردند، امروز اثرگذاری تحریم های دشمنان کمتر بود.
وی عنوان کرد: گشت های بسیج محله محور در برخی روستاهای نقاط مرزی در حال اجراست که در این طرح نیروهای بسیجی با همکاری سایر نیروهای نظامی و انتظامی در راستای تثبیت امنیت تلاش می کنند.
قاسمی گفت: بسیج و سپاه متعلق به انقلاب است و انقلاب متعلق به تمام مستضعفان جهان است و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای مختلف باعث موفقیت آنان در عرصه های مختلف شده است.
شهرستان درمیان با 57 هزار نفر جمعیت و پنج هزار و 797 کیلومتر مربع وسعت از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.