به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی عباسعلی بهاری روز یکشنبه در جلسه کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان به تشکیل کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و افزود: هدف از تشکیل این کمیته جلوگیری از موازی کاری و ایجاد هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ای و تبلیغاتی تمامی دستگاه هاست.
وی ایجاد فضای نشاط و شادابی در استان را از دیگر اهداف تشکیل این کمیته برشمرد و خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی دستگاه ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا برنامه های این دهه از نظر کمی و کیفی در شان این ایام باشد.
رئیس کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان جنوبی، فضاسازی مناسب ادارات و دستگاه های اجرایی در ایام ا... دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و گفت: این فضاسازی باید متناسب با ایام دهه فجر و با ماهیت فرهنگی به انجام برسد تا بتواند در نسل های جدید بازخورد و اثرگذاری لازم را داشته باشد.
بهاری ارائه خدمات ویژه در ایام دهه فجر از سوی دستگاه های خدمات رسان را مورد اشاره قرار داد و افزود: برنامه های درون و برون سازمانی که در این ایام پیش بینی می شود باید به بهترین شکل ممکن برگزار و گزارش اقدامات انجام شده نیز به ستاد گرامیداشت دهه فجر و اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال شود.
وی استفاده از ظرفیت رسانه ها به منظور انعکاس خدمات و اقدامات دولت در بخش های مختلف را مورد تاکید ویژه در ایام ا... دهه فجر قرار داد و گفت: ضعفی که در اطلاع رسانی وجود دارد موجب شده آن دسته از خدمات مطلوب و مناسب دولت در حوزه های مختلف به خوبی اطلاع رسانی نشود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی به استفاده مناسب از تریبون نمازجمعه به عنوان یک ظرفیت مهم اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: در برنامه های تبلیغات ایام دهه فجر باید نامگذاری سال نیز به عنوان یک امر مهم مورد توجه قرار گیرد.
وی برگزاری ملاقات های مردمی و نشست های خبری را به عنوان یک اولویت مهم کاری در ایام دهه فجر ذکر کرد و افزود: مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در خصوص حضور مدیران دستگاه ها در رسانه ها بویژه رسانه ملی به منظور تبیین و تشریح برنامه ها و خدمات دستگاه متبوع اقدام و برنامه ریزی لازم را صورت دهند.
بهاری با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی از تمامی ظرفیت های در اختیار به منظور انعکاس خدمات دولت در دستگاه ها استفاده کنند اظهار کرد: برنامه های دستگاه های اجرایی باید به نحو مطلوب از کانال اختصاصی و نیز وب سایت آن دستگاه به اطلاع عموم مردم عزیز رسانده شود.
بنابر این گزارش در این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و معاون طرح و برنامه این شورا به تشریح برنامه ها و نحوه گزارش گیری برنامه ها در سطح دستگاه های اجرایی پرداختند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.