به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا بابایی در خطبه های نمازجمعه فردوس با تاکید بر رعایت موازین قانونی در جامعه افزود: باید جلوی گرانی ها گرفته شود چرا که مردم نمی توانند بیکاری، رکود و گرانی را تحمل کنند.
وی بیان کرد: افزایش قیمت حامل های انرژی بر قیمت همه اجناس و کالاها تاثیر می گذارد و بیش از این نباید افزایش یابد تا به مردم فشار وارد آید.
امام جمعه فردوس همچنین با گرامی داشت سالگرد حماسه 9 دی گفت: این روز بیانگر بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران است، ملتی که با حضور به موقع و همیشگی خود در صحنه در برابر فتنه گران ایستاد.
وی از مردم شهرستان فردوس برای حضور در مراسم 9 دی دعوت کرد و افزود: این مراسم در جوار گلزار شهدای گمنام پارک ملت برگزار می شود و مردم ولایت مدار فردوس با حضور خود در این مراسم ضمن میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب، اعلام بصیرت انقلابی می کنند.
حجت الاسلام بابایی به شکست مفتضحانه رئیس جمهور آمریکا در صحنه بین المللی اشاره و تصریح کرد: با شکست پی در پی در مجامع بین الملل می رود که ان شاء الله ترامپ نتواند دوران ریاست جمهوری خود را به پایان برساند چرا که اکنون همه اعضای سازمان ملل در برابر ترامپ ایستاده اند و همه کشورها علیه او راهپیمایی کرده و اطلاعیه داده اند و این نشانگر آن است که ترامپ آدم منطقی نیست.
وی با اشاره به نقش پررنگ نمازجمعه در بصیرت افزایی ادامه داد: اگر نماز جمعه نبود شاید از انقلاب ما چیزی باقی نمی ماند و رهبر معظم انقلاب در 14 دی ماه نماز جمعه را قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق معرفی کردند.
امام جمعه فردوس اظهار کرد: اکنون 900 پایگاه نمازجمعه در کشور برپاست و هر روز باید این اجتماعات با شور و شکوه بیشتری برگزار شود.
وی در بخش دیگری از خطبه ها به اهمیت استحکام بنا و رعایت اصول ایمنی در ساختمان سازی تاکید کرد و گفت: اگر بناهای ما استحکام لازم را داشته باشد می توانیم در زلزله تلفات جانی و مالی نداشته باشیم.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
9865*3028
خبرنگار: اعظم جمالی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.