به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در جمع فرمانده و مسئولان حفاظت هوایی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: دشمن هر جا که نفوذ کند، برگرفته از شل کاری برخی هاست و بدتر از دشمنان، کسانی هستند که فرصت تحرک به آنها می دهند.
وی تاکید کرد: یک فرد انقلابی در هر جایگاهی که قرار می گیرد باید از امانتی که به وی سپرده شده است، پاسداری کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حفظ جایگاه، طمع دشمن را قطع می کند افزود: اینکه امروز دشمن از طرق مختلف بحث برجام 2 و سه و موشکی را مطرح می کند مشخص است، چه کسانی مقصر هستند اما باید فرصت را از دشمن گرفت.
وی گفت: دشمن وقتی غلبه کند بر جان و ناموس و مال همه غلبه می کند و فلان گروه و فلان حزب را نمی شناسد و وقتی ملتی ضعیف شد پایمال می شود چون دشمن همه چیز را به بازی می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: در همین ارتباط در درجه اول باید به حضرت امام خمینی (ره) دست مریزاد گفت برای فرهنگسازی تفکر ما می توانیم و در وهله دوم به فرزندان امام و مقام معظم رهبری در هر لباس و آب و خاکی که هسته های مقاومت را تقویت کردند.
وی افزود: امروزه همه فعالان حوزه مقاومت فرزند امام خمینی (ره) هستند و فرزند نسبی بودن کافی نیست بلکه باید تفکر، ایمان و آرمان امام را حفظ کرد.
با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در پنجم دیماه 1363 مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی این وظیفه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محول و آسمان کشور امن شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.