علی عرب نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر 565 واحد مسکونی دیگر برای مددجویان در حال احداث است، افزود: از این تعداد یک پروژه 252 واحدی در شهر بیرجند طی 2 تا 3 ماه آینده تکمیل و تحویل مددجویان می شود.
وی با اشاره به اینکه 132واحد مسکونی سهمیه مددجویان 2معلولیتی روستایی استان بوده است، گفت: از این تعداد 50 واحد تحویل مددجویان شد و بقیه در حال احداث است.
وی یادآور شد: همچنین سهمیه مددجویان 2 معلولیتی شهری استان 128 واحد بوده که تاکنون 23 واحد تحویل و بقیه در حال احداث است.
عرب نژاد ادامه داد: سهمیه مددجویان تک معلولیتی روستایی استان نیز 118واحد بود که تاکنون 40 واحد تحویل و بقیه در حال ساخت است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی عنوان کرد: بهزیستی استان با همکاری بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان و جانبازان برای احداث هر واحد 2معلولیتی شهری 30 میلیون تومان و برای هر واحد 2معلولیتی روستایی 18میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می کند .
وی افزود: همچنین برای احداث هر واحد تک معلولیتی نیز هشت تا 10 میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت می شود و مددجویان بهزیستی از پرداخت هزینه انشعاب برق، آب، گاز و فاضلاب نیز معاف هستند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*6054*خبرنگار- حکیمه مصطفایی* انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.