به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز شنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار اسدیه افزود: توجه به مبلمان شهری، توسعه فضاهای سبز، نوسازی معابر و توجه به معماری شهری در ساخت و سازها از مهمترین وظایف شهرداران است که باید به آن پرداخته شود.
وی بیان کرد: در یک شهر اسلامی باید عدالت در تقسیم خدمات شهری، تامین آرامش روحی، عمران، آبادانی و زیبایی محیط زیست و توجه به تمامی ابعاد اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی مورد لحاظ قرار گیرد.
وی گفت: برای کسب توفیق و دستیابی شهرداری به اهداف خود باید تمامی اعضای شورای اسلامی شهر در عمل با یکدیگر تفاهم و همدلی داشته و شورای شهر ضمن نظارت بر عملکرد شهرداری، مراقب مصوبات شورا و تطابق آن با قوانین و مقررات در جهت رشد و توسعه شهر باشند.
فرماندار درمیان تعامل تنگاتنگ شورای اسلامی شهر و شهرداری را یکی از مهمترین عوامل موفقیت در عمران شهری دانست و افزود: اعضای شورای پنجم و شهرداری جدید شهر اسدیه بیشتر از گذشته با مردم ارتباط و تعامل در جهت رفع محرومیت ها خواهند داشت.
وی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی کامل شهروندان مهمترین اولویت کاری همه مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان باشد.
بشیری زاده گفت: امروز وحدت، انسجام و همدلی برادران تشیع و تسنن به واسطه هوشیاری و بصیرت بالای مردم این دیار در اوج قرار دارد و مردم نجیب و آگاه درمیانی دوشادوش خادمان خود، برای توسعه و آبادانی شهرستان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.
در این آیین از زحمات رضا آدینه شهردار سابق تقدیر و افشین عابدینی به عنوان شهردار جدید اسدیه معرفی شد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028*
خبرنگار: حکیمه مصطفایی* انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.