حمید حاجی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت سه هزار و 689 نفر برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شدند که تاکنون سه هزار و 534 نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.
وی گفت: همچنین امسال نیز بازسازی 134واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد که تاکنون 115نفر برای دریافت تسهیلات با بانک معرفی شده اند.
وی عنوان کرد: براساس سرشماری سال 90، بیش از 50 درصد در قالب سه هزار و 500 واحد مسکونی شهرستان فرسوده است.
مدیر بنیاد مسکن سربیشه بیان کرد: بنیاد مسکن برای بازسازی هر واحد مسکونی فرسوده 20 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد چهار و پنج درصد با بازپرداخت 15 ساله پرداخت می کند.
حاجی زاده از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد به منظور کمک به احداث و تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: به مددجویان کمیته امداد علاوه بر پرداخت 20 میلیون تومان تسهیلات، 2 میلیون و 500 هزار تومان کمک بلاعوض نیز برای بازسازی واحدهای فرسوده پرداخت می شود.
وی ادامه داد: همچنین بنیاد مسکن و کمیته امداد جهت تکمیل واحدهای نیمه تمام مددجویان به دلیل نداشتن توان مالی نیز کمک بلاعوض پرداخت می کنند.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*6054* خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.