به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی خواجوی در خطبه های نمازجمعه شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان با اشاره به 27 آذرماه سالروز شهادت آیت الله مفتح که روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شد افزود: دانشگاهیان و حوزویان به عنوان مراکز علمی و مغز متفکر جامعه هستند.
وی بیان کرد: امروز عده ای روشنفکرنما با نفوذ در هیات علمی و کرسی های دانشگاه ها نقشه های دیکته شده دشمنان را اجرا کرده و درصدد ایجاد نفوذ تفکر غرب به دانشگاه ها هستند.
وی همچنین با اشاره به خیانت برخی کشورهای عربی و همراهمی آنها با رژیم صهیونیستی در موضوع فلسطین اظهار کرد: اظهارات شرم آور رئیس جمهور آمریکا همه دنیا از مسلمان و غیر مسلمان و حتی برخی یهودیان را در مقابل این تحریکات خبیثانه متحد کرد و در تمام دنیا حتی آمریکا پرچم اسرائیل را به آتش می کشند و خشم و انزجار خود را از اقدامات این رژیم غاصب نشان می دهند.
خطیب جمعه اسدیه گفت: برخی هنوز برای این جنایتکاران و برای خشنودی کدخدا دم تکان می دهند و پرچم اسرائیل را از کف خیابان ها پاک کرده و در مقابل تقدیر و تشکر نخست وزیر اسرائیل را به دست می آورند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونسیتی ناشی از عجز و ناتوانی آمریکا و اسرائیل در منطقه است ادامه داد: در مجموع این گفتار رئیس جمهور آمریکا کمک بسزایی در اتحاد مسلمانان به ویژه فلسطینیان داشت و امید است منجر به تحقق و سرعت بخشیدن به وعده 25 ساله رهبر عزیزمان مبنی بر نابودی اسرائیل غاصب شود.
حجت الاسلام خواجوی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پژوهش و مطالعه از جمله مسائلی است که در کشور ما مغفول واقع شده است گفت: گرانی هایی که اخیرا در صنعت کاغذ به وجود آمده وضع مطالعه را در کشور ما بدتر کرده است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028*
خبرنگار: حکیمه مصطفایی* انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.