محمد مهدی مروج الشریعه روز پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی افزود: اگر توجه ما به ظرفیت های فرهنگی زیاد شود تاثیر آن در جامعه بیشتر شده و بسیاری از مشکلات فرهنگی استان رفع می شود.
وی تصریح کرد: نباید انتظار داشت هر آنچه در قلب و ذهن ما به عنوان یک عالم دینی و مدیر اجرایی می گذرد، نسل جوان دقیقا آن را بپذیرند.
استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: امروز اگر از صحنه تکنولوژی اطلاعات که همه شئونات ما را تحت تاثیر قرار داده، غفلت شود دیگران این صحنه را می گیرند که هدفشان نابودی همه اعتقادات ماست.
مروج الشریعه افزود: شبکه سازی فرهنگی بر مبنای فناوری اطلاعات با برنامه های پر محتوا باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی اظهار کرد: کشور های غربی از فرهنگ غنی کشور ما استفاده می کنند که متاسفانه گاهی اوقات خود ما نسبت به این فرهنگ اصیل و اسلامی غافل می شویم.
وی یادآور شد: دشمن از غفلت ما در بخش فناوری اطلاعات سو استفاده می کند، باید به این حوزه توجه ویژه داشته باشیم.
وی گفت: امروز در خراسان جنوبی پیشرفته ترین فناوری برای اکتشاف آب های ژرف در حال انجام است، 45 نفر از بهترین کارشناسان کشور هزار و 500 نقطه استان را برای انجام این کار هدف گیری کردند و امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.
وی اضافه کرد: تکنولوژی اطلاعات با سرعت همه شئونات زندگی ما را فرا می گیرد و ما باید از این ظرفیت به درستی بهره برداری کنیم.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7559* 6054* خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.