احسان صفار خراسانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاچ سی یک اپلیکیشن دانش بنیان کاملا ایرانی است که هسته مدیریتی آن افراد آکادمیک و اعضای هیات علمی دانشگاه ها هستند.
وی با بیان اینکه سامانه هوشمند تاکسی در بیرجند به عنوان چهارمین شهر کشور آغاز به کار کرد گفت: قبل از این در شهرهای مشهد، اهواز و یزد فعالیت خود را شروع و سرویس ارایه می دهد.
وی بیان کرد: تاچ سی اکنون در بیرجند با حدود 30 درصد کاهش قیمت نسبت به قیمت های عادی سرویس های تاکسی تلفنی در زمینه سرویس سواری ارایه خدمت می دهد.
به گزارش ایرنا خراسانی اظهار کرد: سیستم توزیع سفر نیز برای آژانس ها و تاکسی تلفنی ها در نظر گرفته شده است که بر مبنای آن می توانند رانندگان خود را جذب تاچ سی کرده و برای افزایش 50 درصدی درآمد آنها نیز ضمانت می کنیم.
وی گفت: رانندگان نباید هیچگونه نگرانی نسبت به کسب و کارهای سنتی داشته باشند چون تاچ سی تنها شرکتی است که این خدمات را در کشور انجام می دهد.
خراسانی میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده در استان را 2 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: تاچ سی نخستین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران است که سرویس های بانوان و تشریفات را نیز در لیست خدمات خود ارایه می دهد.
وی یادآور شد: تاچ سی علاوه بر سهولت استفاده از تاکسی برای شهروندان، رونق کسب و کارهای سنتی را به دنبال خواهد داشت.
وی عنوان کرد: تاچ سی به هیچ وجه امنیت مسافران و کیفیت خدمات را فدای کمیت و افزایش تعداد رانندگان نخواهد کرد لذا کاربران می توانند سفرهایی با آرامش کامل را تجربه کنند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود این اپلیکیشن به سایت touchsi.ir مراجعه کنند یا نرم افزار آن را از گوگل پلی یا اپ استور و بازار یا مستقیم از سایت تاچ سی دانلود و استفاده کنند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7557*3028*خبرنگار- رقیه محمدی * انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.