حجت الاسلام احمد ملایی روز پنجشنبه افزود: مردم با شرکت در این راهپیمایی مواضع خویش در محکومیت توطئه رذیلانه اخیر شیطان بزرگ آمریکا علیه جهان اسلام در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب را با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان اعلام کنند.
وی، اقدام اخیر رئیس جمهور مستکبر آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منفور و غاصب صهیونیستی را اقدامی خصمانه از طرف آمریکا، اسرائیل و مستکبران عالم بر علیه مسلمانان دانست.
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ملایی با محکوم کردن این اقدام ضد انسانی و ضد بشری بیان کرد: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که در پیدا و پنهان هر توطئه و اقدامی علیه اسلام و مسلمین به صورت پررنگ حضور دارند پس از اینکه دیدند نقشه جنگ و تفرقه مسلمین توسط فرزند خوانده آنان، یعنی شجره خبیثه ملعونه داعش، نقش بر آب شد توطئه بسیار خطرناک و جسارت بسیار بزرگی را به ساحت اسلام و مسلمین با اعلام نمودن قدس عزیز، این پاره قلب و قبله اول مسلمین، به عنوان پایتخت رژیم سفاک و غاصب اسرائیل، شروع کردند.
وی اینگونه تصمیم گیری ها را نشانه عجز و ناتوانی و شکست های پی در پی جبهه ظلم دانست و اظهار کرد: اهدافی را که این ظالمان در سر می پرورانند انشاءالله با حمایت آزادی خواهان عالم به گور خواهند برد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امید است به زودی مسلمین، محو و به زباله دان تاریخ پیوستن اسرائیل را به جهانیان اعلام خواهند کرد.
وی بیان کرد: این تظاهرات در بیرجند، بعد از برگزاری نماز دشمن شکن جمعه از مقابل در ورودی مصلی المهدی (عج) به سمت پارک جنگلی برگزار خواهد شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7557*3028*خبرنگار- رقیه محمدی * انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.