به گزارش ایرنا محمد حسینی روز چهارشنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی خراسان جنوبی افزود: بخش اعظمی از مشکل های جامعه امروز به طرز نگاه ما به مسائل در بخش های مختلف بر می گردد و تا این نگاه و اقدام ها در مسیر اصلی قرار نگیرند، مثمرثمر نخواهیم بود.
وی تاکید کرد: امروز گفتمان و برنامه های همه مسئولان در جای جای کشور باید کلان باشد و جزیره ای عمل نشود زیرا پیوستگی همه امور به نگاه ما بر خواهد گشت.
وی گفت: مسائل اجتماعی را باید همه جا فریاد زد همانگونه که اصحاب رسانه این رسالت را به خوبی انجام می دهند و جامعه را نسبت به آموزش حساس و واقعیت ها را بیان می کنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: نوع نگاه ما باید از حالت فرد گرایی خارج شده و به جمع گرایی برسیم تا جلوی موازی کاری ها گرفته شود و اگر اقدامی انجام می دهیم تاثیرش در جامعه نمود پیدا کند.
وی با بیان اینکه در کارگروه ها باید تجربیات حاضران انتقال یابد افزود: کارشناسان حاضر در کارگروه ها باید نسبت به جلسه ای که در آن حضور دارند آگاهی کامل داشته باشند تا مصوبه ای به ثمر بنشیند که به نفع عموم باشد.
حسینی تصریح کرد: برای مثال سال هاست در زمینه پیشگیری قبل از درمان بحث می شود اما آنچه حایز اهمیت است تا هماهنگی و اطلاعات اولیه وجود نداشته باشد اقدامی که به درد جامعه بخورد انجام نخواهد شد.
وی گفت: مدیران با نگاهی کلان و ملی به دنبال توسعه و رفع مشکلات مردم باشند.
در این نشست با حضور مدیران دستگاه های عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی روند برخی بیماری های شاخص در استان بررسی و درباره طرح های پیشگیری و درمان، تبادل نظر و تصمیم گیری شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028* خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.