به گزارش ایرنا مولوی سید احمد عبدالهی روز شنبه در نشست علما، روحانیون، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان افزود: بسیج پدیده ای بی نظیر و از افتخارات امام راحل است که براساس ضرورت و برای تحقق اهداف انقلاب و اسلام راه اندازی شد.
وی با اشاره به راه اندازی و نابودی گروهک تکفیری داعش هم گفت: این گروهک افراطی توسط دشمنان به نام اسلام راه اندازی شد که با اتحاد و اتفاق برادران مسلمان در کشورهای مختلف پایان یافت.
وی تقویت اتحاد بین مسلمانان را ضروری دانست و بیان کرد: اتحاد هر چه بیشتر بین مسلمانان در اقصی نقاط جهان باعث ناامیدی دشمنان در اجرای توطئه ها می شود.
امام جمعه اهل سنت اسدیه ادامه داد: تقوای مسلمانان باعث برهم زدن نقشه های دشمنان می شود چرا که اگر ما مسلمانان تقوا و صبر داشته باشیم مکر دشمنان هرگز تاثیرگذار نخواهد بود.
مولوی عبدالهی بیان کرد: اسلام دین کاملی است و برای هدایت و تربیت انسانها برنامه های جامعی ارائه داده که عمل به دستورات الهی مسلمانان را به سعادت می رساند.
وی امنیت را از نعمت های بزرگ خداوند متعال دانست و گفت: بدون امنیت نمی توانیم دستورات الهی را اجرا و اعمال صالح خود را انجام دهیم.
وی همچنین تبریک ماه ربیع الاول، اظهار کرد: باید در این ماه مسلمانان سجده شکر بجای آوردند و خداوند متعال در قرآن کریم بر نعمت وجود رسول گرامی اسلام بر مسلمانان منت گذاشته است و از طرفی سربلندی و رستگار شدن مسلمانان در گرو پیروی از سیره این شخصیت بزرگوار است.

**بسیج در همه عرصه ها تاثیرگذار است
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان هم در این نشست با بیان اینکه بسیج از بزرگترین و ارزشمندترین یادگار امام راحل است، افزود: بسیج متعلق به یک نهاد و ارگان خاص نیست.
محمد فاطمی نسب، اخلاص، ساده زیستی، پیروی از آرمان های انقلاب و پیروی از ولایت فقیه را از ویژگی های بسیجیان بیان کرد و اضافه کرد: بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی رسالت خود را به خوبی انجام داده اند.
وی یادآور شد: بسیج همواره یاور دولتها بوده و مسئولان باید قدر نیروهای مخلص بسیجی را بدانند و از ظرفیت آنان برای پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کنند.
شهرستان درمیان با 57 هزار نفر جمعیت و پنج هزار و 797 کیلومتر مربع وسعت از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق آن به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*6054* خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.