به گزارش ایرنا محمدرضا امیرحسنخانی روز چهارشنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان خراسان جنوبی به ریاست استاندار در فردوس افزود: یکصد میلیارد تومان تسهیلات بخش کشاورزی داشتیم اما این مصوبه هیات دولت هنور اجرایی نشده، مدیران پیگیری کنند اجرایی شود.
وی گفت: برگزاری شورای اقتصاد مقاومتی در شهرهای استان کار خوبی است و از استاندار تشکر می کنیم زیرا یکی از دلایل محرومیت در استان عدم اطلاعات مردم و مدیران است.
وی بیان کرد: اگر به منطقه بلده فردوس توجه شود مشکل ما رفع می شود، محصولات امروز بازدهی برای کشاورز ندارد، باید تغییر در نوع کشت و آبیاری دهند.
امیرحسنخانی افزود: طرح های کوچک، اساسی است و اقدام کلان استان باید کار و اعتبارات جداگانه گرفته شود ولی از سهمیه طرح های کوچک کم نشود.
استاندار خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) وارد شهرستان فردوس شد و در بدو ورود با حضور در مزار شهدای فردوس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
شرکت در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، دیدار با خانواده شهدا، کلنگ زنی مدرسه شهدای بانک ملی، دیدار با حامیان دولت و بازدید از مجموعه گردشگری آبگرم معدنی فردوس از برنامه های سفر یکروزه استاندار خراسان جنوبی به فردوس است.
محمدمهدی مروج الشریعه از تابستان امسال تاکنون به شهرستان های طبس، نهبندان، قاین، درمیان، سربیشه و دومین بار به شهرستان فردوس سفر کرده است.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و بیش از 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی و فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
فردوس پل ارتباطی شمال و جنوب محسوب می شود و هر سال میلیون ها زائر رضوی و مسافر و گردشگر خارجی از همین جاده به شمال و جنوب تردد می کنند.
وجود معادن فراوان، صنایع و آثار تاریخی متعدد از دیگر قابلیت های این شهرستان خراسان جنوبی است و سومین قطب تولید انار کشور به شمار می رود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7559*3028* خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر * انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.