به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار صفرعلی اسماعیلی روز چهارشنبه در نشست خبری در بیرجند افزود: هفته بسیج ( 29 آبان تا 5 آذر ) با شعار «بسیج مظهر مردم سالاری دینی است» در استان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: نخستین روز و دومین روز هفته بسیج مربوط به بحث اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی است و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و اجرای همایش طلایه داران سازندگی از برنامه های این روزهاست.
وی گفت: طرح های عمرانی محرومیت زدایی در تعدادی از دهستان های محروم استان در 2 روز نخست هفته بسیج افتتاح می شود.
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: اجتماع قشر بسیج کارمندان از برنامه های سومین روز هفته بسیج است.
وی افزود: همایش مشترک بین حوزه علمیه و دانشگاه با عنوان «حوزه و دانشگاه انقلابی»، همایش ویژه اصحاب رسانه و رزمایش مشترک بین سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، عطرافشانی گلزار شهدا و دعای کمیل از برنامه های چهارمین روز هفته بسیج است.
سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: برگزاری دعای ندبه در بیرجند و شهرستان ها و حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه سراسر استان از برنامه های پنجمین روز این هفته است.
وی برپایی همایش های بصیرت افزایی در استان را از برنامه های ششمین روز هفته بسیج ذکر کرد و گفت: تجمع سراسری بسیجیان با عنوان « شکوه مقاومت » در همه شهرستان های استان و آغاز طرح گشت محله محور بسیجیان از برنامه های پنجم آذر آخرین روز هفته بسیج است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: در این هفته میز خدمت در تعدادی از مسجدهای استان تشکیل می شود، تعدادی از اقشار متخصص بسیج داوطلبانه در مسجد حضور پیدا کرده و ارائه خدمت می دهند.
وی با اشاره به اینکه حراست از انقلاب اسلامی مقابل دشمنان نخستین رسالت بسیج است افزود: بسیج آحاد ملت را شامل می شود.
اسماعیلی بیان کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر وظیفه های بسیج است و دستاوردهای انقلاب برای همه جهان مایه خیر و برکت است.
وی گفت: جذب آحاد ملت و آموزش و سازماندهی آنها برای دفاع از انقلاب از وظایف تشکیلات مردمی بسیج است.
*7559*3028*خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر * انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.