مولوی اسماعیل کاظمی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حضور مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی عظیم بسیار پر رنگ است و این نشان می دهد که مردم ایران در تمام صحنه ها حضور دارند.
به گفته وی حضور پر رنگ مردم همیشه در صحنه ایران به خصوص مردم خراسان جنوبی همواره نقشه ها و خیالات شوم دشمنان مسلمانان را نقش بر آب کرده است و این روند ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی باید بداند که هیچ وقت با ملتی که نشات گرفته از مردم است نخواهد توانست مبارزه کند و اگر هم خیالات شومی در سر داشته باشد به شدت محکوم و به شکست مواجه خواهد شد.
مولوی کاظمی در ادامه تصریح کرد: تا این حضور ها پر رنگ است و تا مردم پشتیبان نظام باشند هیچ گزندی به اسلام و مسلمانان نخواهد رسید و هیچ نقشه ای از سوی دشمنان اسلام در مورد مسلمانان عملیاتی نخواهد شد.
راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز شنبه در نقاط مختلف خراسان جنوبی با حضور با شکوه و پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان استان برگزار شد.
راهپیمایان مرکز استان در حالیکه تصاویر و پارچه نوشته هایی در اهمیت مبارزه با استکبار جهانی و عناوینی از جمله « من یک سپاهی ام » در دست داشتند با فریادهای کوبنده« مرگ بر آمریکا» و« مرگ بر اسرائیل» از میدان شهدای بیرجند تا میدان ابوذر این شهر را پیمودند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا راهپیمایی 13 آبان و روز جهانی استکبارستیزی در شهرستان های خوسف، طبس، سرایان، فردوس، قاینات، زیرکوه، درمیان، سربیشه، بشرویه و نهبندان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
13آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343هجری شمسی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام( 1358ه.ش) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی« روز دانش آموز» است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215* 6054* خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن* انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.