به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پیام محمدمهدی مروج الشریعه پس از بسم رب الشهداء و الصدیقین آمده است: شهادت مظلومانه و جانسوز فرزند رشید و شجاع خانواده نیروی انتظامی، شهید بزرگوار ستوان یکم محمد نائبی که در اقدامی تروریستی به دست اشرار مسلح در منطقه کویر خوسف، به درجه رفیع شهادت نائل آمد، ملت شریف ایران اسلامی و مردم فهیم خراسان جنوبی را داغدار کرد.
استاندار خراسان جنوبی افزود: ملت قدرشناس ایران همواره از نیروهای غیور و فداکار انتظامی که در تأمین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد.
مروج الشریعه اظهار کرد: اینجانب شهادت شهید نائبی را به مردم قدرشناس خراسان جنوبی، نیروهای جان برکف انتظامی در استان و همرزمان آن شهید و به ویژه خانواده محترم و معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده های داغدار و بزرگوار ایشان، صبر و اجر و همچنین برای مجروحین این حادثه، صحت و سلامتی مسألت می نمایم.
به گزارش ایرنا در درگیری عصر یکشنبه (هفتم آبان ماه جاری) ماموران انتظامی با اشرار مسلح در محدوده شهرستان خوسف، یکی از ماموران انتظامی به شهادت رسید و 2 تن دیگر مجروح شدند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند نیز عصر دیروز به همراه جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی با حضور در منزل پدر شهید محمد نائبی با خانواده شهید دیدار و ابراز همدردی کرد.
آیین تشییع پیکر این شهید والامقام امروز - سه شنبه - با حضور جمعی از مسئولان و مردم در بیرجند برگزار می شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.