رئیس آموزش و پرورش بشرویه ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه این المپیاد در دبستان دخترانه ام الشهدا گفت: این المپیاد ورزشی با هدف افزایش سطح سلامت و مهارت های ورزشی دانش آموزان برگزار می شود.
علیرضا رضوانیان افزود: ارتقای سطح نشاط و شادابی دانش آموزان در کنار تحصیل علم و دانش، یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش است و اجرای فعالیت های ورزشی مهم ترین راه ایجاد نشاط جسمی و فکری در دانش آموزان است.
وی گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای یکی از طرح‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است که در این طرح تمامی دانش‌آموزان علاقه‌ مند به تربیت بدنی و ورزش در مسابقات درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند.
وی اضافه کرد: همچنین این طرح به ‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌ های ورزشی دانش‌آموزان و به منظور ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش بشرویه گفت: یکی دیگر از مزایایی که در این برنامه های ورزشی وجود دارد، کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان مستعد در رشته های ورزشی است.
نزدیک به پنج هزار دانش آموز در 70 واحد آموزشی شهرستان بشرویه مشغول به تحصیل هستند که همه این دانش آموزان در برنامه ها و مسابقات المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت دارند.
شهر بشرویه در 300 کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7550*3028*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.