کاظم قائمی روز دوشنبه در مراسم خیرمقدم به دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: همچنین از فارغ التحصیلان رشته پزشکی این دانشگاه 39 نفر در آزمون دستیاری تخصصی قبول شدند که نشان دهنده جایگاه علمی خاص این دانشگاه در کشور است.
وی با اشاره به سابقه فعالیت بیش از 30 سال دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، گفت: این دانشگاه نقش بسزایی در ارتقای علمی شرق کشور داشته است.
وی بیان کرد: اکنون نیز دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از سوی وزارتخانه مامور به عنوان دانشگاه برتر شرق کشور انتخاب شده است، بر این اساس تمام تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن این ماموریت انجام می دهیم.
به گزارش ایرنا قائمی ضمن خیر مقدم و تبریک قبولی دانشجویان جدید الورود، اظهار کرد: همزمانی آغاز سال تحصیلی با ایام سوگواری امید است به برکت صاحب این ایام امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) سرشار از موفقیت و پیروزی باشد.
وی با بیان اینکه این دانشگاه دانشجویان نمونه ای را تربیت کرده است، یادآور شد: از فارغ التحصیلان رشته پزشکی طی سال های گذشته 39 نفر در آزمون دستیاری تخصصی قبول شده اند.
وی ادامه داد: علاوه بر این از 16 نفر فارق التحصیلان سال جاری 15 نفر در دوره های دستیار تخصصی قبول شده اند.
وی با ذکر تلاش هایی که برای راحتی و آرامش دانشجویان و افزایش رشته های دانشگاه در این چند سال شده اشاره کرد و افزود: تمام کارکنان این دانشگاه در صددند دانشجویان در کمال آرامش و آسایش به تحصیل پرداخته و در طول سال تحصیلی هیچ دغدغه ای به جز تحصیل نداشته باشند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557* 6054* خبرنگار - رقیه محمدی * انتشاردهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.