سرهنگ محمود زال بیگی روز یکشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای انتظامی شهرستان، افزود: مرزبانان جان بر کف، با ایمان، عشق و روحیه جهادی به صورت شبانه روزی برای امنیت مرزهای کشور تلاش می کنند و نیز در این راه شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی می شود.
وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک آحاد جامعه دارند، بیان کرد: خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که امروز کوچکترین وظیفه ما مسئولان سرکشی و دلجویی از خانواده شهداست.
وی با اشاره به اینکه خط سرخ شهادت از آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در سال 1342 آغاز شد و همچنان برای تامین امنیت کشور ادامه دارد، گفت: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران توانستند با رشادت ها و دلاوری های خود جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کنند.
زال بیگی عنوان کرد: خانواده شهدا با خداوند متعال معامله کردند، این دیدارها با خانواده شهدا موجب دلگرمی مسئولان است چراکه همه در مقابل این ایثار و از خود گذشتگی خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه داریم.
وی یادآور شد: مقام و منزلت شهیدان در نزد خداوند به اندازه ای والاست که با ریختن نخستین قطره خونشان همه گناهان آنان بخشیده و وارد بهشت می شوند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7556*6054*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.