حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار با کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند افزود: نیت خالص آتش نشانی را تبدیل به یک عبادت کرده و در هر کار خطر آفرین، باید پیشگیری مقدم بر درمان باشد.
وی یادآور شد: اگر در یک مانور نظامی و در هنگام انجام کار حادثه رخ دهد و فردی جانش را از دست دهد ثواب او از شهیدی که در جبهه با دشمن می جنگد بیشتر است چون حالت پیشگیرانه دارد.
همچنین مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: اهدای خون، شرکت خودروها در رژه دفاع مقدس و پشتیبانی از نیروهای مسلح از اقدام کارکنان این سازمان در هفته دفاع مقدس است.
موسی میرزایی افزود: شرکت در مراسم غبارروبی مزار شهیدان، اهدای گل، دیدار با خانواده شهیدان و ارائه وصیت امام خمینی(ره) به کارکنان، از دیگر برنامه های سازمان آتش نشانی شهرداری بیرجند در دهفته دفاع مقدس بود.
وی اظهار کرد: در بحث بازگشایی مدرسه ها زنگ ایمنی در مدرسه های بیرجند نواخته و آموزش لازم در این خصوص به مدرسه ها ارائه شد.
وی یادآور شد: تفاهم نامه ای با سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی برای تربیت ایمن یار منعقد شد که در 12 مدرسه از این هفته به شکل آزمایشی انجام می شود.
وی تصریح کرد: آموزش لازم به مسئول هیات های محرم برای رعایت ایمنی داده شد و در روز تاسوعا و عاشورا ماشین های این سازمان از مردم پشتیبانی ایمنی داشت.
وی اضافه کرد: در بحث ایمنی شهر بیرجند اقدام خوبی انجام شد و هر فصل بروشور ایمنی به امامان جمعه اهدا می شود تا بین 2 نماز در بحث ایمنی تذکر دهند.
وی تاکید کرد: اگر همه هزینه های بحث مقابله در بحث پیشگیری هزینه شود مردم هیچ آسیبی نخواهند دید.
*7559* 6054 *خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.