سردار مجید شجاع روز سه شنبه در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: از آنجا که نیروی انتظامی عهده دار حراست و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی است بدون شک باید در این رسالت هم پیش قدم باشد.
وی گفت: پس از مطالبه فرمانده کل قوا مبنی بر تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح، این مصوبه به نیروی انتظامی هم ابلاغ و از بهمن ماه 1394 این فعالیت در سراسر کشور آغاز شد.
وی اظهار کرد: در همین ارتباط شناسایی آمران، مصاحبه حضوری، برگزاری دوره های توانمند سازی و اخذ آزمون، صدور گواهینامه و جذب و توانمندسازی آمران از مهمترین اقدام های فرماندهی انتظامی استان در تحقق مطالبه مقام معظم رهبری بوده است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: برگزاری 460 جلسه در استان و تصویب یکهزار و 700 مصوبه از دیگر اقدام های فرماندهی انتظامی در این مدت بود که یکهزار و 600 مصوبه از آنها اجرایی شده و تعدادی هم در حال اقدام است.
وی تاکید کرد: همه سربازان ولایت بدون تاثیر گرفتن از هیچگونه جبهه گیری سیاسی تا آخرین قطره خونشان پشت سر نظام، شهدا و امام شهدا و ولایت فقیه خواهند ایستاد و در راستای تحقق امر به معروف و نهی از منکر از هیچ تلاشی در راستای قانونمداری چشم پوشی نخواهند کرد.
هر سال هفته اول محرم الحرام به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به منظور یادآوری اصلی ‌ترین هدف جهاد والا و الهی امام حسین (ع) یعنی احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
در ادامه این مراسم از تعدادی از آمران به معروف و ناهی از منکر تجلیل شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215*3028*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.