محمد اسماعیل افضل پور عصر شنبه در آیین گشایش همایش ارائه یافته های پژوهشی منطقه 5 کشور در بیرجند که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: نیازهای کشور به درستی تشخیص و براساس آن طرح های پژوهشی تعریف شود و این طرح ها باید مسئله محور باشد و بتواند مشکلی از جامعه را رفع کند.
وی تاکید کرد: پژوهش ها باید کاربردی باشد تا از نتیجه آن در بخش های مختلف استفاده شود و متاسفانه بعضی پژوهش های دانشگاهی کاربردی نیست.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: برنامه ریزی در بخش ورزش و جوانان نیازمند اطلاعات جامع و به روز بوده و یکی از راه های بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز، پژوهش و تحقیق است.
وی اظهار کرد: حوزه پژوهش در وزارت ورزش و جوانان فعال است و در اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم شورای پژوهشی با حضور استادان دانشگاه به شکل مرتب برگزار می شود.
افضل پور افزود: خراسان جنوبی مهد علم، ادب و فرهنگ است و مراکز آموزشی و دانشگاهی زیادی در این استان فعال است.
وی بیان کرد: بحث آموزش در این استان به قدری مورد توجه قرار دارد که به گفته یکی از استادان دانشگاه حتی پادگان های این استان هم شکل آموزشی دارد.
وی گفت: ظرفیت بسیار خوبی در دانشگاه های استان داریم که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.
همایش ارائه یافته های پژوهشی منطقه 5 کشور با شرکت پژوهشگرانی از استان های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی و سیستان و بلوچستان تا فردا (یکشنبه) در بیرجند ادامه دارد.
*7559*3028*خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر* انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.