سید علی اکبر پرویزی روز یکشنبه در آئین افتتاح طرح های هفته دولت در مرز ماهیرود شهرستان سربیشه افزود: هرچه شرایط برای سرمایه گذار تسهیل شود، وضعیت صادرات و صادرکننده هم بهتر می شود.
وی اظهار کرد: صف های طولانی صادرات کالا نشان می دهد اقبال خوبی صورت گرفته و باید از این اقبال عمومی صادرکنندگان از مرز ماهیرود استفاده و زمینه را برای حضور بیشتر سرمایه گذاران فراهم کنیم.
وی با تاکید به اینکه فراهم کردن زیرساخت مرز ماهیرود بیش از پیش مورد توجه واقع شود گفت: برخی زیرساخت های داخلی از طریق استانداری پیگیری و بخشی از طریق بودجه های ملی تامین شود.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تامین برق مرز ماهیرود از طریق وزارت نیرو پیگیری هایی انجام شد که بخشی از خط انتقال برق توسط استان و بخشی از طریق وزارت نیرو انجام می شود.
وی اضافه کرد: امید است شاهد شکوفایی صنعت در کشور باشیم و صادرکنندگان به کیفیت و قیمت کالای صادراتی دقت کنند تا اعتماد عمومی مردم افغانستان ارتقا یابد و شاهد صادرات بیشتری باشیم.
به گزارش ایرنا در سفر استاندار خراسان جنوبی به سربیشه در چهارمین روز هفته دولت انبار شیشه با هزینه کرد 20 میلیارد ریال، سکوی تخلیه و بارگیری یک میلیارد ریال، احداث بتنی یک میلیارد و 500 میلیون ریال، تعویض شبکه برق یک میلیارد ریال، مرکز تلفن ثابت 800 میلیون ریال، نصب دوربین مداربسته یک میلیارد و 500 میلیون ریال، تاسیسات سیلندر پرکنی 18 میلیارد ریال، در مجموع 6 پروژه توسط بخش خصوصی، سازمان بازارچه های مرزی و منطقه ویژه اقتصادی استان با هزینه کرد 43 میلیارد و 800 میلیون ریال در مرز ماهیرود ( میل 78) به بهره برداری رسید.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028*خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.