حجت الاسلام سید محمد طباطبایی نسب، روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس، افزود: تجلیل از نماز جمعه یعنی تجلیل از حاکمیت و تجلیل از انقلاب اسلامی و در واقع نماز جمعه با اصل انقلاب و ولایت فقیه گره خورده است.
وی نمازجمعه را قرارگاه فرهنگی هر شهر دانست و یادآور شد: امام جمعه فرمانده این قرارگاه است.
وی ادامه داد: بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی، خدمت به مردم است و امروز مردم تشنه خدمت هستند بنابراین همه مدیران باید به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند.
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اشاره به پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نمازجمعه تهران، گفت: یکی از سنگرهای اصلی که مردم را با مسایل روز آشنا می کند، نمازجمعه است.
محمد رضا امیر حسنخانی افزود: بیش از 10 سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را با موضوع اقتصاد مقاومتی مطرح می کنند ولی ما هنوز نتوانسته ایم منویات رهبری را به درستی اجرا کنیم.
در این مراسم از زحمات حجت الاسلام مهدی غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس تجلیل و حجت الاسلام ارمغان بعنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس معرفی شد.
شهرستان فردوس با پنج هزار و 100 کیلومتر مربع مساحت و 42 هزار نفر جمعیت در شمال غربی خراسان جنوبی قرار دارد و ارتفاع آن از سطح دریای آزاد ۱۲۹۳ متر و در منطقه گرم و خشک و شهر فردوس در فاصله 195 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/irnabirjand
9865* 6054* خبرنگار اعظم جمالی* انتشاردهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.