محمد دهقانی روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان همزمان با سراسر کشور روز جمعه 30 تیر ماه جاری به صورت الکترونیکی و حضوری برگزار می شود.
وی ادامه داد: از مجموع کاندیداها، 31 نفر در شهرستان بیرجند ، 14 نفر در فردوس، 11 نفر در طبس و 14 نفر در قاینات برای رقابت ثبت نام کرده اند.
وی تعداد واجدین شرایط رای در نظام پزشکی استان را هزار و 218 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 765 نفر در بیرجند، 171 نفر در قاینات، 150 نفر در فردوس و 132 نفر در طبس هستند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند با بیان اینکه هیات مدیره سازمان نظام پزشکی در شهرستان های بالای 100 نفر عضو نظام پزشکی تشکیل می شود، یادآور شد: در حال حاضر چهار شهرستان بیرجند، قاینات، فردوس و طبس این شرایط را با عضویت 11 نفر دارند.
وی ادامه داد: در شهرستان هایی که تعداد اعضای نظام پزشکی آنان بالای 500 نفر است، اعضای هیات مدیره 17 نفره است که بیرجند مرکز استان حایز این شرایط است.
دهقانی با اشاره به حوزه های انتخابیه هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی در استان گفت: حوزه انتخاباتی شهرستان بیرجند شامل بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان و درمیان است.
وی افزود: حوزه انتخاباتی شهرستان قاینات شامل زیرکوه و قاین و حوزه انتخاباتی شهرستان فردوس شامل سرایان، بشرویه و فردوس است.
وی اضافه کرد: انتخابات سازمان نظام پزشکی هر چهار سال یکبار برگزار می شود و این انتخابات امسال در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند سالن شهید رحیمی از ساعت هشت صبح تا 18 برگزار می شود.
وی گفت: اعضای نظام پزشکی برای شرکت در هفتمین دوره انتخابات الکترونیکی نظام پزشکی می توانند از طریق سامانه 2000190 اقدام کنند.
6054* خبرنگار و انتشاردهنده - مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.