محمد حسین عیدی زاده عصریکشنبه در حاشیه نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بشرویه در مورد رفع مشکل مخابراتی بشرویه با بیان اینکه طرح یاد شده از اوایل سال شروع شد، افزود: ارتباطات از مهمترین حوزه‌های مورد نیاز مردم است و در آینده نزدیک بشرویه نخستین شهرستان مجهز به نسل جدید مخابراتی تمام IP خواهد بود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نیاز افراد در دنیای امروز به پیشرفت تکنولوژی بستگی دارد و نیازمند استفاده از فضاهای دیجیتالی و بهره مندی شبکه های اینترنتی پرسرعت است، اجرای سیستم جدید مخابراتی در بستر تمام IP این نیاز را تا حد زیادی برآورده می کند.
به گزارش ایرنا، وی اظهار کرد: با انجام این طرح و تقویت فیبر نوری و افزایش پهنای باند، اینترنت با سرعت بالا و امکانات نوین به نزدیک ترین محل زندگی مردم منتقل خواهد شد.
عیدی زاده یادآور شد: در اجرای عملیات نوسازی شبکه مخابراتی بشرویه، مردم در برخی موارد با مشکلاتی در حوزه تلفن ثابت و همراه و همچنین اینترنت روبه رو شدند که مخابرات خراسان جنوبی برای رفع هر چه زودتر این مشکل اقدام می کند.
این مسئول اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و با افزایش پهنای باند در آینده نزدیک شاهد برخورداری مردم شهرستان های طبس، بشرویه و فردوس از اینترنت پر سرعت خواهیم بود.
در این نشست مشکلات مردمی در حوزه مخابرات که به شورای شهر منعکس شده بود، بحث و بررسی شد و مقرر شد مشکل پیش آمده در اسرع وقت رفع شود.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی واقع است و این شهرستان 26 هزار نفر جمعیت دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.