حجت الاسلام حسین عرب، چهارشنبه شب در همایش مدافعان حریم خانواده در هیئت مهدیه فردوس، افزود: اگر انسان بخواهد آزاد باشد باید حجاب داشته باشد چون حجاب، آزادی روح را به همراه دارد و فطرت انسان، با حجاب آفریده شده است.
وی تصریح کرد: گوهر وجودی زن خیلی ارزشمند است و زن باید این گوهر ارزشمند را در حجاب قرار دهد و گرنه به یغما برده خواهد شد.
امام جمعه آیسک یادآور شد: حجاب تنها پوشش جسمی نیست بلکه حجاب های مختلفی مانند حجاب در رفتار و حجاب در گفتار هم در کنار حجاب جسمی و ظاهری مهم است.
همچنین امام جمعه فردوس نیز با اشاره به اینکه دشمن از گذشته های دور تاکنون از طرق مختلف به ایران هجمه وارد کرده است، گفت: دشمن از طریق هجمه نظامی و اقتصادی راه به جایی نبرد بنابراین از طریق فرهنگی وارد میدان شده تا فرهنگ و حجاب ما را هدف قرار دهد.
حجت الاسلام محمدرضا بابایی با اشاره به سالروز به خاک و خون کشیدن مردم در مسجد گوهر شاد سال 1314خورشیدی توسط سربازان چکمه پوش رضاخان، افزود: نباید خونریزی در مسجد گوهر شاد را فراموش کنیم بلکه باید به درس عبرتی تبدیل شود که برای حفظ حجاب انسان های زیادی جان خود را از دست داده اند.
9865 *2047* خبرنگار - اعظم جمالی- انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.