احمد محبی روز یکشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب که در محل نگارخانه بیرجند برگزار شد به خبرنگاران افزود: برخورد با معلول در مسایل اجتماعی خروجی قابل توجهی ندارد، دستگاه های متولی باید در نظر داشته باشند، کار فرهنگی و بررسی علت ها بهترین راهکار مبارزه با این آسیب هاست.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بسیاری نشست ها مسئولان از عفاف و حجاب به عنوان یک مساله حیاتی و مهم سخن به میان می آورند اما با اینکه این ظرفیت در استان فراهم است به جز تعداد محدودی از دستگاه ها، جای بقیه در این میان خالی است.
وی تاکید کرد: مسئولانی که در این زمینه دغدغه دارند باید با همه توان در نمایشگاه ها و جشنواره های عفاف و حجاب حضور یابند تا در پیاده سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش داشته باشند.
وی اضافه کرد: اگر تاکنون در زمینه های طراحی لباس های ایرانی - اسلامی، طراحان با مشکلاتی مواجه بودند، با برگزاری نمایشگاهی در این ارتباط در پایان سال 95 توانستیم دست طراح و تولید کننده را در دست هم بگذاریم و امروز شاهد نمونه برداری از این طرح ها در کارگاه های بزرگ خیاطی هستیم.
محبی تصریح کرد: اگر همکاری دستگاه ها و نهادها در سال 96 برای برگزاری نمایشگاه دیگری در این زمینه صورت گیرد بدون شک ظرفیت برگزاری نمایشگاه لباس های ایرانی - اسلامی را به صورت کشوری برگزار خواهیم کرد.
وی نمایشگاه کتاب، لوازم فرهنگی، پاسخ به مسایل فرهنگی و مشاوره، بیان تاریخ پوشش لباس در سده های مختلف به زبان تصویر و بخش کودک و نوجوان را از مهمترین بخش های این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه عفاف و حجاب از امروز 18 تیر ماه به مدت سه روز صبح ها از ساعت 9 تا 11 و عصرها از ساعت 18 تا 21 در محل نگارخانه شهر در میدان ابوذر دایراست.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
3215*2047*خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن*انتشاردهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.