به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری استانداری خراسان جنوبی، سیدعلی اکبر پرویزی
در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نوشت: یکی از مهمترین راه های کاهش معضل اعتیاد در جامعه، کنترل اجتماعی و حساس کردن خانواده ها نسبت به این بلای خانمان سوز است.
وی اضافه کرد: منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله قتل، سرقت، نزاع، طلاق و فسادهای اخلاقی مربوط به مواد مخدر است.
وی تاکید کرد: دشمنان نظام از روش های گوناگون زمینه انواع آسیب ها را فراهم می کنند ، ورود مواد مخدر از روش های گوناگون یکی از شگردهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است.
وی در این بیانیه نوشت: متاسفانه جوانان که نیروی مولد و پشتوانه توسعه آینده به شمار می آیند جزو اولویت قربانیان این سوداگری مرگبار هستند،خراسان جنوبی بواسطه همجواری با کشوری که اصلی ترین منشا کشت و تولید و به تبع آن فعالیت مجرمان جرایم سازمان یافته و فرامرزی است، در معرض خسارت بیشتر انسانی و عواقب مخرب ناشی از قاچاق و اعتیاد قرار دارد.
پرویزی تصریح کرد: سیاست دولت یازدهم استفاده از بخش خصوصی و سازمان های مردم نهاد در زمینه های مختلف پیشگیری و درمان و ... است، لذا می بایست از توان بخش خصوصی و فعالان و علاقه مندان در این زمینه استفاده لازم صورت پذیرد.
استاندار خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد شهدا و جانبازان سرافراز عرصه مبارزه با مواد مخدر،از اهتمام دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ویژه دستگاه قضایی، نیروهای مقابله ای، دستگاه های فرهنگی و درمانی و سازمان های مردم نهاد فعال قدردانی کرد.
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.