در ادامه این نوشته رضا زنگویی آمده است: فرماندهان نظامی که پنجه اقتدار ملک و ملت اند هم به تاکید گفتند این خون های مظلوم را انتقامی سخت خواهند گرفت.
هر قطره را به اندازه یک دریا.
این ضربت ذوالفقار موشکی، سیلی اول بود.
باش تا سیلی های دیگر نواخته شود.
آن وقت خواهیم دید میدان ، چگونه تغییر آرایش می یابد.
آنان ترقه در می کنند و می پندارند چه کرده اند غافل از اینکه مشق بچه های ما در چهارشنبه سوری پر صدا تر از کار کور آنان است.
ما را که بازی چهارشنبه مان آن است، خدا می داند به گاه جنگ، چه آتشی برمی افروزیم که داعش و هوادارانش را یکجا نابود می کند.
این را داعش پروان و تروریست سازان بدانند ما قرار داریم و اعلام هم کرده ایم که هر ضربه را، هر چند کوچک و به اندازه عاملانش، حقیر باشد، پاسخی کشنده می دهیم.
موشک باران هم فقط یک اخطار بود که اگر دست از پا خطا کنند خطی قرمز چنان بر شناسنامه شان خواهد نشست که نه دستی برایشان بماند و نه پایی که به این خاک دراز کنند.
ما مقتدرانه عمل می کنیم و مصممیم سر این افعی را در همان لانه اش چنان بکوبیم که دنیا از شرشان ایمن شود و «گرگ تنها» یی هم نماند که امنیت کوچه های جهان را پنجه کشد.
ما به نام امنیت ملی، ریشه امنیت سوزان را می سوزانیم حالا هر کجای جهان که لانه کنند فرقی نمی کند.
البته به این مسئله هم دقیقا توجه داریم که از ریشه در آوردن گمراهان فقط به داغ و درفش ممکن نیست بلکه باید نور تاباند بر تاریک خانه ذهن شان که بفهمند میان سیاهی و سفیدی، فاصله از زمین تا آسمان است و به وسعت فاصله حق و باطل.
این می طلبد تا اندیشمندان اسلامی به جهاد علمی در کنار رزمندگان جهاد اصغر قرار گیرند و خط به خط کتاب باطل ذهن شان را بشویند و با پاک سازی ضمیرشان این شجره خبیثه را از ریشه در آورند تا دوباره بتوان در آن به کشت و کار روشنی پرداخت. سرشاخه های رسته بر شجره ملعونه وهابیت را هم با میوه های مرگ، می بینیم لذا برآنیم تا به مدد روشنگری و غبار روبی از حقیقت، رمق تکفیری ها را چنان بگیریم که سربازان بی مهار امروزشان ، فردا نه دامن که یقه خودشان را چنان بگیرد که نتوانند قدم از قدم بردارند. مطمئن باشید و باشند تروریست پروران که ما راه اهلی کردن وحشی ترین جانوران را می دانیم چه رسد به گمراهانی که با تابش یک جلوه، راه را خواهند یافت.
تجربه ما در دفاع مقدس، ساختن رزمنده از دل لشکریان صدام ، پیش روی ماست و بیرون کشیدن جوانان تواب از توطئه سیاه منافقان را هم آموخته آزمون شده و موفقی است که راه را به ما نشان می دهد؛ ما داعشیسم را نابود خواهیم کرد. باری، موشک ها فقط اخطار بود، روز مرگ داعشی نزدیک است و پایان داعشیسم هم چندان دور نیست.
والیس الصبح بقریب؟
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7559*6054* خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر* انتشار دهنده- مریم پنجابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.