محمد بشیری زاده روز سه شنبه در کمیته برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس شهرستان افزود: روز قدس و راهپیمایی آن از اهمیت زیادی برخوردار است، باید امسال باشکوه تر و گسترده تر نسبت به سال های قبل برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام خواهند شد، اضافه کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان میراث مهم امام خمینی (ره) موجب عینیت یافتن ظلم ستیزی و استکبار ستیزی به عنوان یک ارزش مهم اسلامی در جهان شد.
وی از دستگاه های اجرایی، خدمات رسان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی خواست تا برای تامین امنیت و برگزاری هرچه مناسب تر این آیین اهتمام بیشتری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عملیات موشکی سپاه به مواضع گروه تکفیری داعش در دیرالزور سوریه ، گفت: این اقدام به موقع پاسخ دندان شکنی بود به تمامی حامیان تروریسم که به تازگی اعلام کرده بودند جنگ را به داخل مرزهای ایران می کشانند.
وی اضافه کرد: این حمله موفقیت آمیز نشان داد که مردم ایران هیچ گونه، تجاوز به حریم امن کشور خود را قبول نمی کنند و به زودی انتقام خون شهدای مظلوم حادثه تروریستی 17 خرداد را گرفتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درمیان هم از مردم خواست بار دیگر با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.
سرگرد حسین خدادادی بیان کرد: هر سال مردم مسلمان ایران، بیش از سال های قبل، با شکوه تر در روز قدس برای اعلام نفرت از اسراییل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر می شوند.
فرمانده انتظامی درمیان نیز افزود: برنامه ریزی خوبی با همکاری سایر ارگانهای نظامی شهرستان برای تامین امنیت روز قدس انجام شده است.
سرهنگ محمود زال بیگی عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) با تدبیر و دور اندیشی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند و این روز بهانه ای شد تا جهان اسلام ، شیعه و سنی زیر پرچم اسلام جمع شوند و مساله فلسطین به عنوان یک وجه مشترک بین مذاهب اسلامی مطرح شود.
وی با اشاره به عملیات موشکی سپاه به مواضع گروه تکفیری داعش، گفت: ایران اسلامی با این حرکت مدبرانه خود، به دشمنان پیام داد که هر گونه اقدام علیه جمهوری اسلامی با واکنش سریع و قاطع مواجه خواهد شد.
در این کمیته برنامه ریزی شد در شهر اسدیه مراسم راهپمایی روز قدس ساعت 10از محل میدان شهید حمزه ای به سمت میدان امام رضا(ع) برگزار شود.
39 سال قبل به پیشنهاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اقدام وزیر خارجه دولت موقت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نام روز قدس به خود گرفت و در این روز همه مسلمانان جهان در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می کنند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.