علی عرب نژاد، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: همزمان با آغاز ماه رمضان برای حمایت از جامعه هدف تحت پوشش از محل کمک های مردمی، موسسه های خیریه و بودجه دولتی سبدهای غذایی تهیه شده است.
به گفته وی سبدهای غذایی توزیع شده عمدتا از محل کمک های افراد خیر و مردم نوع دوست استان تهیه شده است.
به گزارش ایرنا، عرب نژاد اظهار کرد: به مناسبت ماه رمضان علاوه بر افطاری موسسه ها و مراکز تحت نظارت، 2 هزار و 250 پرس غذای گرم با صرف 183 میلیون ریال از طریق اداره ها به صورت افطاری و یا غذای آماده توزیع شده است.
وی عنوان کرد: با عنایت به در پیش بودن شب های قدر و برگزاری افطاری به دلیل ارزش خاصی که برای شب های قدر و ثواب مضاعف آن قابل هستیم، مردم استان و افراد خیر در صورت تمایل به برگزاری افطاری در مراکز بهزیستی برای توانخواهان و فرزندان بی سرپرست می توانند هزینه برگزاری افطاری را با نیت خاص در شب های احیا و تا پایان ماه رمضان به شماره حساب مشارکت های بهزیستی یا موسسه ها و مراکزی که نیت دارند، واریز کنند که به صورت زمان بندی شده نسبت به تهیه غذا و افطاری و سایر اقلام مورد نیاز اقدام شود.
مدیرکل بهزیستی استان در این ارتباط 2شماره حساب 2345203959 بانک ملت و 400091434520101 بانک توسعه تعاون را برای اهدای کمک های مردم نیک اندیش ذکر کرد.
عرب نژاد ادامه داد: مردم خراسان جنوبی و افراد خیر می توانند با هر نیتی برای کمک به رفع مشکل نیازمندان، فرزندان بی سرپرست و مراکز نگهداری شیرخواران، معلولان ذهنی و جسمی حرکتی کمک ها و نذور خود را واریز کنند.
وی اضافه کرد: شماره تلفن های 32400556 ، معاونت مشارکت های مردمی 32400071 تا 9 و نیز داخلی 314 کارشناس مشارکت های مردمی آماده پاسخ گویی به سئوال مردم در مورد نحوه واریز و هزینه کمک های افراد خیر و مردم است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557* 2047* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.