امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در این مراسم افزود: برپایی نمایشگاه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان یک انتخاب هوشمندانه و از نیازها و ضروریات شهرستان است.
مولوی سید احمد عبدالهی با بیان اینکه تبیین اهمیت و جایگاه قرآن کریم در زندگی و عمل به آن بر هر مسلمان لازم است، گفت: آنچه قرآن کریم از ما مطالبه می کند، غیر از تلاوت و قرائت، تعقل در این کتاب الهی و فهم درست تعلیمات انسان ساز آن است.
وی با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در تهران که منجر به شهادت جمعی(17شهید و 52 زخمی) از مردم بی گناه و روزه دار ایران اسلامی شد، اظهارکرد: این عمل مذموم آنان ناشی از جهل و نبود درک درست اسلام و انسانیت است.
به گفته وی در اکثر این ترورها که انسان های بی گناه از کشورهای مسلمان همجوار کشته می شوند، توطئه آمریکا، اسراییل و دیگر ایادی وابسته به آنان است که خون انسان را می ریزند تا به اهداف کثیف و حیوانی خود برسند.
امام جمعه موقت اسدیه هم خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم و اهل بیت (ع) را سعادتی بزرگ برای مسلمانان دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم در مسیر قرآن کریم و خدمت به اهل بیت(ع) قدم های خوبی برداریم.
حجت الاسلام سید امین حسینی بیان کرد: تلاوت قرآن مجید نور هدایت را به دلهای مومن و آگاه می تاباند و به برکت آن نعمت های الهی بر فرد و جامعه نازل می شود.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان هم گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز و در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان باز است.
حاجی قدیر قیاسی، ادامه داد: در این نمایشگاه ٦ناشر و چهار نمایندگی نشر حضور دارند و حدود ٨٠٠ عنوان کتاب با موضوعات قرآنی، دینی و مذهبی، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و علمی و آموزشی وجود دارد.
وی یادآور شد: تخفیف در نظر گرفته شده برای نمایشگاه ٤٠ درصد است که ٢٠ درصد سهم ناشر و ٢٠ درصد از محل فروش بن در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.