سید علی اکبر پرویزی، روز چهارشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان استان و شهرستان بیرجند از روستاهای حاشیه شهر شامل حاجی آباد، امیرآباد، چهکند و دستگرد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکل این مناطق قرار گرفت و نسبت به رفع آن تاکید کرد.
وی در بازدید از روستاهای یادشده افزود: مدت ها قبل برای بازدید از روستاهای اطراف شهر برنامه ریزی و مکاتبه هایی از طرف مردم، دهیاران و اعضای شوراها انجام شده بود.
وی بیان کرد: برخی مشکلات مربوط به دستگاه های دولتی است، تمام دستگاه ها را مکلف خواهیم کرد هرچه سریعتر نسبت به بررسی و رفع مشکلات اقدام کنند.
وی به مشکل تامین برق مورد نیاز روستاها اشاره کرد و یادآور شد: انشعاب غیرمجاز برق در برخی مناطق مشاهده شد، در این زمینه دستگاه مربوط مکلف خواهند شد با ارایه امتیاز موقت، با اخذ تعهدنامه تا زمان اجرای خطوط انتقال، این مهم اجرا شود.
به گزارش ایرنا، پرویزی یادآور شد: برای رفع مشکل تامین آب این مناطق نیز تلاش خواهیم کرد و با مساعدت و کمک هایی در این زمینه، مشکل برای 15 سال آینده رفع شود.
وی عنوان کرد: برخی مشکل روستاهای یادشده با تعامل دستگاه های اجرایی مربوط رفع شود، بخشی نیز با مکاتبه و پیگیری هایی از سوی مرکز رفع خواهد شدگرفت.
استاندار خراسان جنوبی افزود: بخشی از مشکل روستاهای اطراف بیرجند مربوط به حوزه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، در این زمینه تلاش داریم این نهاد را از حوزه دهیاری خارج کنیم و تصمیم روستا در مجموع به دهیاری ها واگذار شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557* 2047* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.