محمد بشیری زاده روز چهارشنبه در نشست ستاد هماهنگی برگزاری سالگرد رحلت امام خمینی(ره) افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی فصل جدیدی از تاریخ بشریت رقم خورد و امام راحل با احیای اسلام ناب محمدی شیوه ی تازه ای برای اداره جهان ارایه کرد.
وی با اشاره به اینکه تفکر و اندیشه امام متعلق به گروه و عصر خاصی نیست، بلکه متعلق به امت اسلام، بشریت و برای همه عصرهاست، بیان کرد: ملت ایران اقتدار، عزت و سربلندی خود را وامدار امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا می داند.
به گفته وی باید اهداف، رویکرد و محتوای برنامه و فعالیت های ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره( باعث شناخت و آگاهی مردم نسبت به ابعاد شخصیتی، افکار و اندیشه های امام شود.
وی اظهارکرد: حرکت عظیم ملت ایران در شکل دهی به انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه ولایت صورت گرفت و نیاز است برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ارزشهای ولایی را در جامعه گسترش دهیم.
وی با بیان اینکه نهضت امام خمینی سرآغاز انقلاب بزرگ امام مهدی(عج) است، یادآور شد: امام خمینی (ره) با زنده کردن ارزش های اسلامی و الگو بخشی به جهان اسلام ، ملت های مسلمان را به بازیابی هویت اسلامی خود فراخواند تا در پرتو آن، از سیطره بی چون و چرای بیگانگان و استعمارگران رهایی یابند.
در این جلسه برنامه ریزی شد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) 13خرداد ماه در مسجد محمدرسول الله(ص) شهر اسدیه و حسینه شهدای گمنام شهر قهستان برگزار شود.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.