علیرضا زمانزاده، عصر دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی بشرویه که در مورد نخصیص نهایی بودجه و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های سال 95 برگزار شد، افزود: در حال حاضر اجرای طرح های جدید در دستور کار نیست.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صحیح و هدفمند و هماهنگی سایر ادارهها در زمینه اجرای طرح ها و خدمت رسانی به مردم وضعیت مطلوب تری را در سال جاری پیش رو خواهیم داشت.
زمانزاده اظهار کرد: سهم شهرستان بشرویه از بودجه تملک دارایی های سرمایه ای و 2 درصد نفت در سال گذشته، 75 میلیارد و 240میلیون ریال بود.
وی اضافه کرد: تاکنون از مجموع این مبلغ 41 میلیارد و 850 میلیون ریال تخصیص یافته است که این مبلغ معادل 55 درصد کل بودجه در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، زمانزاده افزود: بیشترین سهم از بودجه تملک دارایی های سرمایه ای و دو درصد سود نفت بشرویه به جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی اختصاص یافته است.
وی تاکید کرد: در صورت تخصیص کامل این مبلغ اقدامات عمرانی و خدماتی بیشتر و مطلوب تری در شهرستان بشرویه اجرا خواهد شد که مسلما رضایت مندی و رفاه بیشتر مردم این منطقه را در پی خواهد داشت.
فرماندار بشرویه یاد آور شد: تلاش می شود در سال جاری نیز بودجه به گونه ای توزیع شود که آبادانی بیشتر و توسعه این شهرستان را در پی داشته باشد.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی واقع است و بیش از 26 هزار نفر جمعیت دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550**خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.