سید محمد پولادگر عصر دوشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیات تکواندو خراسان جنوبی در بیرجند؛ افزود: این استان در بحث مدیریت ورزش بانوان فعال است و امیدوارم این موضوع در رشد بانوان در رشته تکواندو تاثیرگذار باشد.
وی اظهار کرد: در مسابقه قهرمانی آسیا، جام جهانی، ارتش های جهان، المپیک دانشجویان و ... در همه رده های سنی استان های مختلف کشور مدال های خوبی کسب کردند و تنها در سه استان از جمله خراسان جنوبی مدال نداریم.
وی ادامه داد: رئیس هیات تکواندو استان تلاش کند در حوزه قهرمانی خراسان جنوبی در این مسابقه ها مدال کسب شود.
رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: برای من به عنوان رئیس فدراسیون، مدال آوری یک جوان از این استان محروم خوشایند تر از مدال آوری فردی از استانی برخوردار است.
پولادگر یادآور شد: تکواندو رشته سختی است و کسانی که در این منطقه فعالیت می کنند برای کسب افتخار مستعدتر هستند.
وی افزود: از 1999 تا 2017 میلادی به مدت 18 سال تیم بزرگسالان پسر تکواندو در سکوی قهرمانی جهان ایستاد و این کار به دلیل استعدادیابی و پشتوانه سازی است.
وی اظهار کرد: نگاه امروز وزارت ورزش و جوانان به بحث استعدایابی نگاهی سازمانی است و بودجه به این بحث تخصیص یافته و این کار راه میانبر قهرمانی است.
وی یادآور شد: رشته تکواندو ویژگی هایی خاص خود را دارد و در این حوزه محدودیت سنی و جنسی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: تکواندو از معدود رشته های ورزشی است که در حوزه بانوان فعالیت چشمگیری در کشور دارد.
وی اضافه کرد: اولین سهمیه بانوان کشور در المپیک، سارا خوش جمال فکری، در المپیک پکن اولین کسی بود که سهیمه کسب کرد و این اقدامی بزرگ بود.
رئیس فدراسیون تکواندو اظهار کرد: کیمیا علیزاده در بازی‌های المپیک ریو 2016 برنده مدال برنز شد و این باعث شد که وزیر امور خارجه ایالات متحد آمریکا که دولت آن کشور دشمن جمهوری اسلامی است به او تبریک بگوید.
پولادگر افزود: این افتخار آنقدر بزرگ بود که حتی دشمن را وادار کرد به مردم ایران تبریک بگوید.
وی اظهار کرد: مسئولیت در حوزه ورزش اگر با عشق و ایثار همراه نباشد هیچ جذابیت دیگری ندارد.
وی ادامه داد: افرادی که در حوزه ورزش فعالیت دارند انسان های ایثارگر و عاشق هستند که با وجود همه کمبودها در این عرصه تلاش می کنند.
در مجمع انتخاب رییس هیات تکواندو خراسان جنوبی، علیرضا محمودی با کسب 16 رای از مجموع 17 رای برای چهار سال به عنوان رییس هیات تکواندو استان انتخاب شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7559* 2047* خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.