محمد حسینی روز دوشنبه در دومین جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در بیرجند افزود: مواد مخدر و اعتیاد یکی از آسیب های اجتماعی است که برای مقابله با آن باید تمامی دستگاه های اجرایی وارد کار شوند.
وی گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر، در ساختارهای ادارای هم پوشانی وجود ندارد، مدیریت واحد در برنامه واحد خود را نشان می دهد اما این مدیریت وجود ندارد.
وی بیان کرد: هیچ دستگاهی به تنهایی توان مبارزه با مواد مخدر را ندارد، همه دستگاه ها در حال تلاش هستند اما هر سازمان تنها گزارش کار خود را ارایه می دهد و پیوستگی با این ناهنجاری وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، حسینی با بیان اینکه حلقه اتصال مکملی در برنامه مبارزه با مواد مخدر استان دیده نمی شود، اظهار کرد: هر اقدامی که بخواهد انجام شود یک مرکز باید سئوال کننده باشد در صورتیکه این وضعیت در استان وجود ندارد.

** کاهش نگاه کلان ملی ضرورت انسجام برنامه ای در خراسان جنوبی
وی موازی کاری را یکی از مشکلات امروز جلسات و دستگاه های اجرایی دانست و عنوان کرد: با جلوگیری از اتخاذ تصمیم های جزیره ای و دو باره کاری در تمامی حوزه ها می توان اقدامات موثری در جامعه را به سرانجام مطلوب رساند.
وی ادامه داد: برخی استان ها چند سال اخیر در زمینه توسعه گام های موثری برداشتند و ورای برنامه های کلان ملی، دستورالعمل ها، سازمان ها، بخشنامه، وزارتخانه ها و غیره انسجام درون استانی ایجاد کردند.
وی بر ضرورت ایجاد نگاه جمعی درون استانی تاکید کرد و افزود: بومی سازی برخی امور در استان سبب انسجام برنامه ای می شود.
حسینی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای کنترل و مهار مواد مخدر در جامعه با مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت های موجود بکار بگیرند.
رئیس کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشاره کرد و گفت: مردم ایران در انتخابات اردیبهشت ماه 96 دو باره حماسه ای بزرگ خلق کردند، بر باور و اعتقاد دوست داران انقلاب افزودند و سبب مایوسی دشمن شدند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7557* 2047* خبرنگار- رقیه محمدی* انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.