سرهنگ علی قاسمی پنجشنبه شب در یادواره هشت شهید عملیات بیت المقدس شهرستان درمیان، افزود: عملیات بیت المقدس از مهمترین نبردهای جنگ تحمیلی است که برتری سیاسی و نظامی کشور را نشان داد و به آزاد سازی خرمشهر منجر شد.
وی بیان کرد: امروز دیگر خبری از لشکر تا دندان مسلح صدام نیست و حریت و آزادی به مردم عراق به خصوص شیعیان این کشور بازگشته است.
به گفته وی در دوران دفاع مقدس عتبات و عالیات زیر خاک و ریگ قرار داشت و مردم از رژیم بعثی ترس داشتند که به زیارت قبور ائمه اطهار(ع) بروند، اما امروز همایش اربعین حسینی با حضور میلیون ها نفر برگزار می شود.
وی اظهارکرد: ایمان، معنویت، اخلاص و اتحاد و انسجام باعث پیروزی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس شد.
وی با بیان اینکه امروز کشورهای مسلمان منطقه با الگوگیری از بسیج و انقلاب اسلامی ایران توانسته اند به پیروزی های بزرگی دست یابند، گفت: ایران اسلامی فریادرس تمام مظلومان جهان است.
وی عنوان کرد: ما در عرصه بین المللی با افرادی که علیه ما سلاح به دست نگرفته و علیه ما نیرنگ ندارند، مشکلی نداریم، مقابله و ایستادگی ما در برابر استکبار جهانی است که هر روز نقشه های جدیدی علیه ما طراحی می کند.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به تمام ملتهای مظلوم آموزش می دهد که چگونه به اوضاع و سرنوشت کشور خود حاکم شوند.
به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایران اسلامی دمکراسی به سبک مردم سالاری دینی حاکم است، گفت: برخی کشورهایی که مسلمان نیستند نیز دمکراسی و مردم سالاری نظام اسلامی ما را قبول دارند.
به گفته قاسمی ایران اسلامی تنها کشوری است که بعد از آمریکا می تواند در دریای مدیترانه، اقیانوس آرام و هند مانور نظامی برگزار کند.
وی با اشاره به اینکه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ایران اسلامی را کشور تروریستی معرفی می کند، گفت: افتخار می کنیم که در جبهه مقاومت اسلامی اندیشه ائمه اطهار(ع) طرح ریزی و اجرا می شود.
وی با بیان اینکه امروز رئیس جمهوری روسیه با ورود خود به کشورمان بر دستان مقام معظم رهبری بوسه می زند و به رهبر ما افتخار می کند، اضافه کرد: سیاستمداران غربی به این نتیجه رسیده اند که همانند شخصیت بی نظیر مقام معظم رهبری در هیچ کجای جهان وجود ندارد.
وی افزود: مردم به وظیفه خود عمل کردند و در انتخابات مشارکت حداکثری داشتند، به گفته مقام معظم رهبری پیروز انتخابات ملت ایران هستند و دولتی که مردم را رها کند قطعا شکست خواهد خورد.
وی اظهار کرد: علی رغم اینکه در کشورهای همسایه جنگ و خونریزی وجود دارد، انتخابات ما در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای دشمنان نظام را ناامید کرد، افزود: نظام اسلامی مردم با تلاش مردم شکل گرفته و برای استمرار نیاز به حضور گسترده مردم در همه صحنه ها دارد.
وی یادآور شد: رزمایش نیروی زمینی سپاه به زودی در منطقه درمیان برگزار خواهد شد.
شهرستان درمیان 189شهید تقدیم نظام کرده است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.