به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، در این نشست مراسم محوری ویژه ایام الله 14 و 15 خرداد در مرکز استان اعلام شد.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در 13خرداد در حسینیه جماران، مراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره) 14خرداد در مدرسه علمیه معصومیه و مراسم 15 خرداد، در مسجد الرسول بازار را از اهم برنامه های محوری در مرکز استان بیان کرد
حسین رضائی افزود: در تمامی شهرستانهای استان نیز مراسم ویژه این ایام با شکوه برگزار خواهد شد.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این نشست با تبریک سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر و تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات، بر اهمیت برگزاری با شکوه مراسم سالگرد حضرت امام (ره) و 15خرداد تاکید کرد.
رضائی از ادارهها خواست با توجه به تقارن این مناسبت های مهم با ماه رمضان، تمام توان خویش را برای بزرگداشت با شکوه این مراسم ها به کار گیرند.
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در تبیین پنج شاخص مکتب سیاسی امام خمینی (ره)، گفت: اولین شاخص ترکیب معنویت با سیاست است چون همه ی مواضع و رفتارهای امام، خدا محور بود و نمونه بارز آن هم جمله معروف خرمشهر را خدا آزاد کرد .
وی دومین شاخص را اعتقاد راسخ و صادقانه به نقش مردم در اداره کشور دانست و انتخابات 29 اردیبهشت را تبلور عینی این نگاه امام دانست و برای رئیس جمهوری منتخب آرزوی موفقیت کرد.
رضائی، شاخص بعدی امام را نگاه به جامعه بین المللی و جهانی عنوان کرد که سعادت را نه تنها برای ملت ایران بلکه برای سایر ملت های جهان می خواستند.
به گفته وی چهارمین شاخص، پاسداری از ارزشهاست که مظهر آن تبیین مسأله ی ولایت فقیه توسط امام بزرگوار بود و عدالت اجتماعی را به عنوان آخرین و اصلی ترین شاخصه مکتب سیاسی امام راحل برای حفظ و ادامه راه انقلاب لازم و ضروری دانست .
وی بر ادامه مسیر روشن انقلاب شکوهمند اسلامی بر اساس این شاخصه های مهم تاکید کرد.
2047*دریافت و انتشار* عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.