در تقویم های موجود شنبه ششم خرداد نخستین روز ماه رمضان است .
به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، «الیاس جویبان» اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی ، شرکت نمایشگاه بین المللی، اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با هدف حفظ و ثبات قیمت اقلام ضروری خانوار و تامین نیاز اساسی مردم (اول تا هفتم خرداد) دایر است.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه در 100 غرفه، مواد غذایی از قبیل قند، شکر، روغن، مواد لبنی ، پروتئینی و کالاهای پر مصرف این ماه با قیمت پایین تر از بازار ارایه می شود.
جویبان ادامه داد: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه با 10 تا 15 درصد تخفیف و زیر قیمت بازار به فروش می رسد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت خراسان جنوبی افزود: در10 غرفه اقلام تنظیم بازار شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ عرضه می شود.
وی قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز طرح تنظیم بازار را برای مصرف کننده 230 هزار تا 235 هزار ریال و قیمت هر کیلو گرم شکر طرح تنظیم بازار را 28 هزار و 550 ریال عنوان کرد و افزود: مرغ منجمد هر کیلوگرم برای مصرف کننده 57 هزار ریال عرضه خواهد شد.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه عصرها از ساعت 17 تا 22 در نمایشگاه بین المللی بیرجند دایر است و علاقه مندان می توانند جهت تامین اقلام مورد نیاز خود به این نمایشگاه مراجعه کنند.
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.