علیرضا رضوانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 18 صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات فردا در مدارس بشرویه مستقر و آماده سازی شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 12 صندوق در مدارس شهری و 6صندوق نیز در مدارس روستاها پیش بینی شده است.
رضوانیان اظهار کرد: مدیریت آموزش و پرورش همچون انتخابات گذشته تمامی امکانات و نیروهای خود را تا حد توان برای برگزاری هرچه مطلوب تر انتخابات به کار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، مدیرآموزش و پرورش بشرویه حضور در انتخابات را وظیفه همگانی و تکلیفی اعتقادی و انقلابی خواند و اضافه کرد: امروز دشمنان کشور با صرف هزینه های هنگفت و تبلیغات گسترده سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات دارند.
وی ادامه داد: همچنین دشمنان از طریق جنگ نرم اعتقاد و ذهن نوجوانان و جوانان ما را نشانه رفته اند تا بین آنان و ارزش های انقلاب فاصله بیندازند.
رضوانیان افزود: آموزش و پرورش در زمینه توجیه نوجوانان در رابطه با اهمیت انتخابات و ارایه نکات مهم و در خور توجه در رابطه با این رخداد سیاسی به ویژه به دانش آموزان رای اولی نقش کلیدی و ویژه ای را ایفا می کند.
وی گفت: دانش آموزان روز 29 اردیبهشت با حضور پرشور و با نشاط در انتخابات در کنار سایر هم وطنان مانند همیشه بصیرت و انسجام خود را به جهانیان نشان خواهندداد و دشمنان را نا امید می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلای شهر و روستا 29 اردیبهشت همزمان در کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات 76 صندوق در 35 شعبه اخذ رای در شهرستان بشرویه آرای مردم را جمع آوری می کنند.
برای انتخابات شوراها در این دوره 28 تن در شورای شهرها و 118 نفر برای شوراهای روستایی نامزد شدند.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.