محمد بشیری زاده روز یکشنبه در دیدار با کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان، افزود: امروزه نقش هلال احمر در زندگی مردم بسیار پررنگ تر شده است و مردم در نقاط مرزی نیز از خدمات این نهاد ارزشی بهره مند می شوند.
وی بر ارتقای دانش امدادی امدادگران به منظور ارایه خدمات مطلوب تر آنان در حوادث تاکید کرد و گفت: فعالیت نیروهای هلال احمر در ماموریت های مختلف موجب نجات جان انسان ها و ایجاد امید و آرامش در جامعه می شود.
وی با اشاره به برخی از کمبودها و مشکلات هلال احمر شهرستان هم گفت: در صورت تامین بودجه تجهیز پایگاه های امدادی شهرستان به زودی انجام خواهد شد.
به گفته وی وظایف و ماموریت های هلال احمر در سراسر جهان تعریف شده و کار، خدمت و شعار هلال احمر در حیطه مرزهای رسمی قراردادی قرار نمی گیرد، بلکه تمام بشریت از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
جواد مرادی، سرپرست جمعیت هلال احمر درمیان هم گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان 400 عضو داوطلب دارد که در سال جاری تعدادی داوطلب جذب خواهند شد.
وی با بیان اینکه فعالیت اعضای جمعیت هلال احمر کمک به هم نوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی است، گفت: حضور به موقع و تسریع در خدمات رسانی از مهمت رین شاخصه های امدادگران است. همچنین اردوی تفریحی مهدکودک غنچه های هلال شهر اسدیه به مناسبت هفته هلال در پارک جنگلی شهر اسدیه برگزارشد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.