به گزارش چهارشنبه شب اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی ، افزود: جانبازان و ایثارگران در راه صیانت از ایران از جان و مال خود گذشتند.
وی گفت: سرکشی از این عزیزان از جمله وظایف همه مسئولان در همه رده ها و سطوح است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه امروز وظیفه مسئولان تلاش برای کاهش مشکلات جانبازان و ایثارگران است، افزود: جانبازان و جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار، آبرو و امنیت جمهوری اسلامی ایران هستند.
استاندار خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه آماده کمک و مساعدت در راستای حل و فصل مشکلات ایثارگران وجانبازان هستیم، افزود: جانبازان به عنوان اسوه های صبر و استقامت مسیر پرافتخار جانبازی را بر اساس شناخت و اعتقادی راسخ انتخاب کرده اند.
پرویزی، با بیان اینکه بیشترین سختی را خانواده های جانبازان متحمل می شوند افزود: این عزیزان با صبوری ، تمامی درد و رنج جانبازان عزیز را تحمل می کنند که قطعاً اجر آنها در پیشگاه خداوند کمتر از خود جانبازان نیست.
جانباز 70درصد حسن زلیخائی یکم دی ماه 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه و در عملیات کربلای 4 در اثر اصابت ترکش به درجه جانبازی نایل شد، همچنین جانباز 70درصد محمدحسن طرمی نیز در تاریخ 2 آبان ماه 1362در منطقه عملیاتی حسینیه در اثر اصابت گلوله به افتخار جانبازی نایل آمد.
در این دیدار مدیرکل روابط عمومی استانداری ،مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، استاندار را همراهی کردند.
2047*دریافت و انتشار * عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.