محمد بشیری زاده، روز سه شنبه به ایرنا، افزود: از مجموع شعبه های اخذ رای، 68 شعبه روستایی و بقیه شهری است، همچنین از این تعداد 26 شعبه در بخش قهستان، 16شعبه بخش گزیک و 28 شعبه برای بخش مرکزی در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه مردم درمیان در انتخابات سال های گذشته مشارکت چشمگیری داشته اند، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز مردم این شهرستان با حضور خود حماسه بی نظیری را خلق خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه تمام تلاش فرمانداری به عنوان مجری انتخابات در شهرستان برگزار انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم است، اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو علاوه بر تداوم امنیت به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتبار می بخشد.
وی عنوان کرد: مردم همواره در همه عرصه ها پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی بودند و حضور مردم در ادوار مختلف و روزهای حساسی همچون روز قدس و 22 بهمن و غیره نشان داده است که مردم ایران همیشه در صحنه و پشت نظام و انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم در انتخابات توجه به منویات رهبر انقلاب است، یاد آورشد: مردم با دیدگاه ولایی و اعتقادی برای مشارکت پرشور در انتخابات تلاش کنند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.