حجت الله خانزاده روز دوشنبه به ایرنا، افزود: از این تعداد 55 شعبه روستایی و بقیه شهری است.
وی بیان کرد: حدود هزار نفر از عوامل اجرایی، نماینده فرماندار، بازرسان و ناظران، نیروهای خدماتی و رانندگان در برگزاری هرچه بهتر انتخابات همکاری دارند.
وی عنوان کرد: مردم این شهرستان در انتخابات های گذشته 80 تا 90درصد مشارکت داشته اند.
وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در عرصه داخلی و خارجی تاثیرگذار است، اضافه کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای نشان دهنده پایبندی بی نظیر مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
خانزاده اظهارکرد: حضور آگاهانه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دشمنان نظام اسلامی را مایوس و عزت نظام را چندبرابر می کند.
فرماندار زیرکوه یادآور شد: فرمانداری به عنوان مجری انتخابات در شهرستان با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی تمام تلاش خود را برای حضور گسترده مردم در انتخات پیش رو به کار بسته است.
شهرستان زیرکوه در سال 1391 تاسیس شد و حاجی آباد مرکز آن در فاصله 85 کیلو متری مرز با افغانستان قرار دارد، مرز ایران با افغانستان در شهرستان زیرکوه 147 کیلومتر و ارتفاع زیرکوه از سطح دریای آزاد 1330 متر است.
این شهرستان در شمال شرقی خراسان جنوبی قرار دارد که از شمال به شهرستان خواف خراسان رضوی، از جنوب به شهرستان درمیان ، از شرق به افغانستان و از غرب به شهرستان قاین محدود است.
مساحت زیرکوه 9هزار و 185کیلومتر مربع و جمعیت آن بیش از 45 هزار نفر است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.