مهدی تاج عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بیرجند افزود: اگر در حوزه فوتبال ساحلی در استان سرمایه گذاری شود ظرفیت قرار گرفتن در سه تیم برتر ایران را دارد.
وی اظهار کرد: اگر فوتبال خراسان جنوبی رشد کند حامیان مالی به دنبال آنها خواهند آمد.

**ساختار ورزشگاه ها برای ورود بانوان آمادگی ندارد
وی ادامه داد: ورود بانوان به ورزشگاه ها مستلزم اتفاقاتی است،ساختار ورزشگاه های ما در حال حاضر آمادگی حضور بانوان را ندارد.
وی یادآور شد: برای حضور بانوان در ورزشگاه ها باید زیرساخت لازم فراهم شود و کار فرهنگی هم باید انجام شود.
وی تصریح کرد: فضای ورزشگاه ها بعضی وقت ها از لحاظ تماشاچی نگران کننده است ، نزدیک به پنج میلیارد ریال جریمه در جام جهانی مقدمات پرداخت کردیم.
وی اضافه کرد: در بازی های متعدد از جمله چین اگر تماشاگرنما ترقه پرتاب نمی کرد مشکلی نبود، این کار ممکن بود منجر به تعطیلی بازی توسط داور شود.

**فوتبال کشور از بی انضباطی رنج می برد
تاج گفت: فوتبال کشور از این بی انضباطی رنج می برد، فوتبال کشور نمی تواند به عده ای مریض اجازه بیمار کردن همه فوتبال را بدهد، تعداد این افراد کم است،در لیگ آینده آیین نامه انضباطی جدید ارایه می شود و جریمه از 50 میلیون ریال به 500 میلیون ریال افزایش یافته است.

** نیروی انتظامی دروازه بازرسی تعبیه کند
وی افزود: از نیروی انتظامی درخواست داریم دروازه های بازرسی تعبیه شود که اگر فردی ترقه داشته باشد مشخص شود.
وی تاکید کرد: نباید، در ورودی ورزشگاه برای همه باز باشد برخی بدون تهیه بلیط وارد ورزشگاه می شوند.
وی یادآور شد: تیم فوتبال ایران از چین برد و در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد یک عده ترقه می اندازند و معلوم است که اتفاقی مغرضانه بود؛ شاید همه این کار توسط تماشاچی انجام نشده باشد.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل دعوت نشدن خبرنگاران به مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات فوتبال خراسان جنوبی گفت: نظر ما حضور اصحاب رسانه در مجمع عمومی رئیس هیات فوتبال استان بود،اگر در این خصوص کسی ممانعت کرده کار اشتباهی بوده است.
وی اظهار کرد: در مجامع فوتبال خبرنگاران و رسانه ها حضور دارند،نظر مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم حضور رسانه ها و خبرنگاران در این جلسه بود.
مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات فوتبال استان عصر امروز بدون حضور خبرنگاران برگزار و حسن قهوه چی با کسب 15 رای از مجموع 23 رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال خراسان جنوبی انتخاب شد.
تاج یادآور شد: دریافت پاسخ استعلام بعضی دستگاه های نظارتی دلیل به تعویق افتادن انتخابات مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات فوتبال استان بود.
وی تصریح کرد: روند دریافت استعلام ممکن است طولانی شود و تا زمانی که همه استعلام های مربوط دریافت نشود امکان برگزاری مجمع وجود ندارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7559*2047*خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.