سرگرد حسین خدادادی روز جمعه در رزمایش راهیان بیت المقدس شهرستان، افزود: در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیتهای مختلف برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسیج توجه خاصی نسبت به این مساله داشته و با پرداخت تسهیلات از فعالان بسیجی و متقاضیان ایجاد اشتغال خانگی و تولیدات با اتکا به منابع داخلی حمایت می کند.
وی با اشاره به مشخصه بارز یک بسیجی گفت: دشمن شناسی، موقعیت شناسی، داشتن بصیرت، آگاهی، بینایی، مومن و آزادگی از خصوصیت های یک بسیجی است.
به گفته وی بسیج و بسیجی در کشور ما یک معجزه الهی است که بسیاری از کشورهای دنیا بعد از جنگ درصدد ایجاد این ظرفیت در کشورهای خود بودند و البته آنها نمی دانستند این نوع حرکت بستگی به ایمان و اعتقاد مردم دارد و برگرفته از باور دینی است.
وی با بیان اینکه 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی و صدور فرمان تشکیل بسیج به وسیله امام راحل می گذرد، اضافه کرد: امروز دوست و دشمن اذعان دارند که بسیج در عرصه های علمی، اقتصادی، عمرانی، نظامی و امنیتی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش موثری داشته است.
وی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی براینکه توحید ما لَنگ می‌زند، که آمریکا را ابرقدرت می‌ پنداریم، نه خدا را، گفت: مجموعه بسیج شهرستان در سال جاری تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و افزایش امنیت در منطقه به کار گرفته است.
وی عنوان کرد: بسیجیان شهرستان در انتخابات پیش رو نیز با حضور گسترده خود در پای صندوقهای رای وظیفه سیاسی و انقلابی خود را انجام خواهند داد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.