سرهنگ رضا برازنده مقدم روز یکشنبه به خبرنگاران افزود: دعوت از مردم و مسئولان کشوری و لشکری،برگزاری ویژه برنامه آیین شکرگزاری یوم الله پنجم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده طبس، برگزاری جشن مبعث، نشست بصیرتی با موضوع تبیین گفتمان ولایت،برگزاری ویژه برنامه روز شهرستان طبس عصر دوشنبه هفته آینده در سالن میقات الرضا امام زاده حسین بن موسی الکاظم از برنامه های پنجم اردیبهشت است.
وی ادامه داد: همچنین برگزاری یادواره شهدای بخش دیهوک و تجلیل از مادران شهدا سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در دیهوک، برگزاری دعای ندبه کشوری با حضور اقشار مردم روز جمعه در آستانه مبارک اما زاده طبس،برگزای مسابقه مختلف فرهنگی و ورزشی و ... از دیگر برنامه های ویژه پنجم ادریبهشت است.
برازنده مقدم گفت: سال 1395 نامه دعوت از رییس جمهور آمریکا به سفارت سوئیس ارسال شد که امسال هم اتحادیه دانش آموزی استان این کار را انجام داد و قرار است از طریق سفارت سوئیس در تهران این دعوت انجام شود.
وی افزود: این دعوت به این دلیل است که استکبار جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در قالب موضوع تروریستی در سطح دنیا مطرح می کند، آنها باید این شکست فضاحت بار خود در صحرای طبس را از نزدیک ببینند.
وی اظهار کرد: از بیرجند مرکز خراسان جنوبی سه دستگاه اتوبوس توسط پیشکسوتان دفاع مقدس،استادان و خبرنگاران به مجموعه صحرای طبس اعزام می شوند.
وی اظهار کرد: این مراسم در سال 1396 با حضور استان های سیستان و بلوچستان،خراسان شمالی،خراسان رضوی،سمنان، یزد و اصفهان در طبس برگزار می شود.
وی اظهار کرد: سال 1397 این مراسم به شکل ملی برگزار خواهد شد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
7559* 6054* خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر* انتشار دهنده- مریم پنجابی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.